niedziela, 30 grudnia 2012

To już rok...

Dokładnie rok temu założyłam ten blog. Po co? Gdy je poznałam, siostry Cimorelli stwierdziłam że dziewczyny mają wielki talent i Polska musi się o nich dowiedzieć.Na początku gdy go zakładałam myślałam że to będzie kolejny nie wypał. Początki były chyba najtrudniejsze,ale już po kilku tygodniach stwierdziłam że to ma sens i ze są znane w Polsce. Więc kontynuowałam prowadzenie bloga. I tak z każdym dniem blog miał coraz więcej wyświetlen. Dzięki temu blogowi zobaczyłam ilu fanów dziewczyny mają w Polsce.Dużo zdziałaliśmy.Wywalczyliśmy artykuł o Cimorelli w polskim magazynie.Dziewczyny dowiedziały się o tym ze w Polsce mają też fanów. 4FunTV,MTV napisało o działalności muzycznej dziewczyn. I wiele innych rzeczy.
To dzięki wam prowadzenie tego bloga miało jakiś sens.
Dziękuje za każdy komentarz,wejście na tego bloga za miłe słowa.
Co prawda nie piszę już na nim zbyt wiele,gdyż prowadzę stronę na facebooku. Strona zrobiła się dosyć popularna,więc muszę o nią teraz dbać.
Jeszcze raz DZIĘKUJE! :) <3



LINK DO STRONY NA FACEBOOKU: www.facebook.com/polishcimfam


PS. Przepraszam za takie masło maślane,ale nie jestem dobra w pisaniu :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz